آشنایی با سایت البرزیست نسخه 7

به نام خدا

در این مقاله قصد داریم شمارو با بخش های مختلف وب سایت مجموعه البرزیست آشنا کنیم.

همونطوری که از منو ها معلومه، در این نسخه تمام زیر مجموعه های البرزیست معرفی شدند.

- در بخش خانه، یک معرفی کلی داریم از زیر مجموعه ها و نوع فعالیت اونها، در حقیقت با یک صفحه کلیت فعالیت های البرزیست از 1373 تا امروز رو متوجه می شید.

- در بخش درباره ی ما، به صورت کلی ماهیت البرزیست و اهداف و مرامنامه ی این مجموعه رو میتونید بخونید.

- آثار عکاسی یکی از پربار ترین بخش های سایت البرزیست و یکی از مهم ترین دلایل شکل گیری این سایت هست، جاییکه نتیجه تلاش 20 ساله ی البرزیست از دهه 80 شمسی در دوره ی عکاسی دیجیتال رو در 11 گالری دسته بندی شده خواهید دید.

- فیلم های مستند البرزیست که از سال 1393 از شبکه های مختلف تلویزیون در حال پخش هستند یکی از عوامل اصلی شهرت عمومی البرزیست بین مردم به شمار میان، فیلم هایی که به لطف این نسخه از وب سایت البرزیست میتونید به صورت کامل و دسته بندی شده، تمام اونهارو در هر جای زمین و هر ساعتی ببینید .

- از اینجا به بعد وارد زیر مجموعه های البرزیست میشیم، اولین زیر مجموعه ای که توی منو بهش اشاره شده، بالون هست. بالون یک مجتمع گردشگری در قلب کوهستانی خاورمیانه، یعنی کلاردشت هست که توی صفحه ی خودش میتونید با فعالیت هاش به صورت کامل آشنا بشید.

- منوی بعدی مربوط به زیر مجموعه ی فنی مهندسی البرزیست، یعنی آفرود سرویس هست، زیر مجموعه ای که وظیفه ارایه خدمات تخصصی به خودروهای دو دیفرانسیل و در اصطلاح، آفرود رو به عهده داره و به عنوان مجهز ترین مرکز خدمات تخصصی آفرود در غرب مازندران شناخته میشه.

- بعد از آفرود سرویس، نوبت به قاف میرسه، جاییکه البرزیست از سال 1373 فعالیت خودش رو در اون قالب به صورت رسمی شروع کرد، به نوعی میشه گفت گروه کوهنوردی قاف و کلا ورزش کوهنوردی، یکی از ریشه های اصلی البرزیست به حساب میان، توی صفحه ی قاف با برخی از سوابق و فعالیت های خاص کوهنوردی در سبک البرزیست آشنا خواهید شد.

- منوی بعدی که خواهید دید، منوی دیده بان طبیعت ایران هست، انجمن دیده بان طبیعت ایران یک NGO (سَمَن) محیط زیستی هست که در وزارت کشور به ثبت رسیده و برای اهداف های خاصی که میتونید توی پیج خودش مطالعه کنید در حال فعالیت هست.

- بعد از دیده بان میرسیم به باشگاه، جاییکه قراره از این به بعد محل اصلی ارتباطات دو جانبه البرزیست و هواداران متخصص اون باشه، برای آشنایی بیشتر با باشگاه مجازی البرزیست باید صفحه ی باشگاه رو مطالعه کنید.

- بعد از باشگاه به بلاگ میرسیم، جاییکه بار اصلی اطلاع رسانی های و آپدیت های سایت روی دوش اون هست و از هر دری سخنی در اون پیدا میشه، از گزارش برنامه های کوهنوردی گرفته تا نقد مستند و اعلام برنامه های پیش رو و هرچیزی که فکرشو بکنید به نوعی به البرزیست مربوط باشه

- در اخر اگر به دنبال برقرای ارتباط با البرزیست بودید میتونید از منوی تماس با ما، راه های ارتباطی مارو پیدا کنید و از هرکدوم براتون راحت تر بود استفاده کنیدف همچنین نظرات و پیشنهادات خودتون رو هم میتونید از همین مسیر با ما در میان بگذارید.

ممنون از صبوری شما در مطالعه ی این مقاله.

 

۳
از ۵
۲ مشارکت کننده

پرسش‌های متداول