فصل دوم مستند پرچم بالاست پس از 3 ماه تحقیق و پژوهش در بهار 1395 توسط تیم مستندسازی مجموعه البرزیست برنامه ریزی و اجرا شد.
البرزیست در این فصل طی 10 قسمت 45 دقیقه ای به نمایش طبیعت ناشناخته و نادیده های بکر طبیعی در منطقه وسیع کویر مرکزی ایران حدفاصل استان های تهران، اصفهان، سمنان و یزد می پردازد.
این مستند در دسته مستندهای Over Landing  قرار داشته که طی سفری 24 روز توسط 4 خودروی پاژن که توسط تیم فنی البرزیست برای چنین سفرهایی تجهیز شده اند به اجرا در آمده و مسافتی در حدود 5 هزار کیلومتر طی آن پیموده شده که بخش قابل توجهی از آن آفرود فوق سنگین در صعب العبور ترین مناطق بیابانی ایران هستند.
البرزیست در این سفر موفق شد به عنوان اولین گروه مستندساز در تاریخ کشور به صورت کامل عرض منطقه ریگ جن را با موفقیت پیموده و ماجرای پیمایش خود را به تصویر کشیده و این افتخار را برای خود به ثبت برساند. منطقه ای که در بین طبیعت گردان وکویر نوردان به "مثلث برمودا" طبیعت ایران شهرت دارد به دلیل اینکه افراد انگشت شماری تا قبل از آن موفق به عبور از آن شده بودند.
در ادامه سفر مناطق ویژه ای از طبیعت کوهستان و بیابان های اطراف طبس و بشرویه به تصویر کشیده می شود مناطقی از قبیل چشمه آبگرم مرتضی علی (ع)، کال جنی، دره و پل تاریخی آب بر سر، دره کال سر در، روستای ازمیغان، روستای اصفهک، سد تاریخی کریت، معدن زغال سنگ طبس، شهر و قلعه جندق، کویر مصر و عروسان، قلعه دختر بشرویه و... دیده می شوند.

پرچم بالاست - فصل دوم

قسمت ها

​تیزر برنامه

قسمت دو
قسمت شش
قسمت چهار
قسمت یک
قسمت هفت
قسمت سه
قسمت نه
قسمت ده
قسمت پنج
قسمت هشت

گالری عکس صحنه و پشت صحنه ها