گزارشی از روند پروژه های اجرا شده :

پروژه دوازدهم ، کوره های آجرپزی شهر ری

به نام خدا
با نزدیک شدن روزهای آغاز سال نو و تکاپو برای تهیه البسه و ملزومات شب عید از قبیل شیرینی و خوراک، مجموعه البرزیست برنامه ای جامع را برای کوره های آجر پزی محمودآباد شهر ری برگزار کرد. طی این برنامه که با کمک خیرین همیشه همراه و جمعی از دوستان گروه همیاران ملایک در روز سه شنبه 26 اسفند 1393 به اجرا رسید، ضمن پخش 345 بسته پوشاک خانواده به اهالی بیش از 11 کوره از قبیل دولابی یک و دو، ملک، بهاری، بغدادی، خاله قمر، جمعه پور، صداقت، توحید، طالبی و ثابت نو 150 بسته شیرینی و برنج نیز بین آنها توزیع شد.
مجموعه البرزیست اسفند ماه 1393

پروژه یازدهم

به نام خدا
مجموعه البرزیست در ادامه پروژه هیجان امید زندگی با هدف امید آفرینی در دل کودکان و نوجوانان نیازمند، اینبار در برنامه یازدهم از این پروژه در همکاری با بنیاد خیریه فجر، توفیق تولید و پخش پوشاک عید برای 80 نفر از دانش آموزان مقطع دبستان یکی از مدارس دولتی را پیدا کرد. طی این برنامه که هر ساله در نزدیکی نوروز توسط بنیاد خیریه فجر انجام می شود، پس از جمع آمدن کمک های مردمی ، بنیاد فجر البسه مورد نیاز دانش آموزان دختر و پسر نیازمند را تولید کرده و در فروشگاه وابسته به همین بنیاد بر اساس تحقیقات انجام شده قبلی توسط مسوولان مدارس، به طرز آبرومندانه ای بین دانش آموزان توزیع می کند.
برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این نهاد مردمی می توانید به سایت اینترنتی بنیاد خیریه فجر مراجعه کنید.
مجموعه البرزیست بهمن ماه 1393

پروژه دهم ، کوره بغدادی

به نام خدا
برنامه دهم از پروژه هیجان امید زندگی نیز برای کوره های آجر پزی شهر ری برگزار شد. در این برنامه که با محوریت کوره بغدادی و با اطلاع رسانی به اهالی دیگر کوره ها برگزار شد، به دلیل شناسایی های دقیق تر و پخش بن های رفاهی از هفته های قبل، به پنجاه خانواده که از قبل شناسایی شده بودند بسته های رفاهی اهدا شد و به دلیل نزدیکی به اول مهر و شروع مدارس، جمعی از دوستان با شعار بیایید شادی را هدیه کنیم بسته های لوازم تحریر به همراه دفتر و تعدادی کیف را بین بیش از صد نفر از دانش آموزان ساکن کوره پخش کرده و عده ای از دوستان در گروه همیاران ملایک نیز به بازی قصه خوانی برای کودکان مشغول شده و مانند برنامه قبلی پزشکان متخصص نیز به ویزیت بیماران و پخش اقلام دارویی پرداختند. درانتها با پایان گرفتن ویزیت بیماران و پخش لوازم و اسباب بازی های تهیه شده برنامه دهم نیز به پایان رسید.
مجموعه البرزیست شهریور ماه 1393

پروژه نهم ، کوره دولابی

به نام خدا
طی برنامه های قبلی مجموعه البرزیست در شناسایی و اجرای برنامه های عمرانی از قبیل: ساخت مکان شستشو، ساخت سایه بان، اصلاح لوله کشی و ترمیم سرویس های بهداشتی برای کوره های آجرپزی محمود آباد شهر ری، برنامه نهم از پروژه هیجان امید زندگی با حال هوایی متفاوت با محوریت کوره دولابی برگزار شد، که طی آن به جای سفرهای کوتاه مهیج، شرکت کنندگان و همراهان در این برنامه، هیجان و شادی را به محل زندگی اقشار نیازمند برده و با اجرای برنامه های سرگرم کننده که در زیر به آنها اشاره می شود، برنامه نهم به انجام رسید . با تکیه بر تحقیقات و مشاهدات میدانی در منطقه محمود آباد شهرری و آگاهی از سطح زندگی مردمی که در آنجا ساکن بودند، اعضای مجموعه به همراه همیاران پروژه هیجان امید زندگی و حمایت دیگر دوستان به قصد بررسی و رفع نیاز های ابتدایی این عزیزان از قبیل بهداشت، خوراک و پوشاک دست به اجرای برناه نهم زده و طی این برنامه که با حضور یک تیم مختصص پزشکی و تعدادی از همیاران برگزار شد، بین حدود هفتاد خانوار ساکن در کوره های محمود آباد، بسته های رفاهی شامل خوراک پوشاک پخش شده و همچنین ضمن ویزیت پزشکی، اقلام دارویی مورد نیاز که از قبل تهیه شده بود، به بیماران اهدا شد. در حاشیه این برنامه تعدادی از دوستان با اجرای تیاتر و برنامه های نمایشی برای بچه ها به بازی و سرگرم کردن کودکان پرداخته و عده ای دیگر به اصلاح سر و صورت اهالی به صورت رایگان پرداختند . در انتها پس از ویزیت بیماران و پخش بسته های رفاهی این برنامه نیز به پایان رسید.
مجموعه البرزیست تیر ماه 1393

پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی

پروژه هشتم

به نام خدا
بعد از هماهنگی های انجام شده با موسسه پیام آوران همیاری تصمیم بر آن شد تا هشتمین برنامه از پروژه هیجان امید زندگی برای خانواده های درگیر با بیماری اچ آی وی تحت حمایت این موسسه در منطقه فرحزاد و امام زاده داوود تهران برگزار شود، تا شرکت کنندگان در این برنامه علاوه بر تجربه یک روز مهیج در جاده های کوهستانی شمال تهران به زیارت حرم شریف امامزاده داوود(ع) نیز بپردازند . پس از سوار کردن عزیزان از محل موسسه در تهران ماشین ها به سمت منطقه فرحزاد و جاده قدیمی دسترسی فرحزاد به امامزاده داوود به راه افتادند در ادامه مسیر و با گذر از محله فرحزاد جاده های خاکی شروع شد و در ادامه مسیر و با گذر و پیچ و تاب های جاده باریک خاکی و پرشیب به گردنه کتل خاکی رسیدیم. در اینجا مسیر وارد یک دوراهی می شود یکی به سمت امامزاده داود و دیگری به سمت ارتفاعات حصارک، مسیر را به سمت ارتفاعات حصارک و دانشگاه آزاد کج کرده به سمت نقطه ای رفتیم که از فبل برای اتراق اولیه و بازی و خوردن صبحانه انتخاب کرده بودم با رسیدن به محل تعیین شده ماشین هاراپارک کرده و لوازم بازی را مهیا کردیم دو سه ساعتی را به بازی های مختلف پرداختیم و با نزدیک شدن ظهر حرکت را به سمت امامزاده داوود ادامه دادیم. با رسیدن به روستای امامزاده داوود طی هماهنگی های قبلی برای صرف ناهار به یکی از رستوارن های محلی رفتیم. در حال صرف ناهار بودیم که صدای اذان می آمد پس از صرف ناهار به سما حرم امامزاده حرکت کرده و نماز خواندیم زمانی را نیز به گشت و گذار در بازار های سنتی امامزاده داوود گذراندیم و در نهایت به سمت ماشین ها حرکت کرده و با رساندن دوستان به محل موسسه پیام آوران همیاری برنامه را به خوشی به پایان رساندیم .
مجموعه البرزیست 06 تیر 1393

پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی کلیپ پروژه هشتم امید

پروژه هفتم ، پرواز سبز

به نام خدا
طی بررسی های به عمل آمده در مجموعه البرزیست تصمیم بر آن شد تا هفتمین برنامه از پروژه هیجان ، امیدِ زندگی برای جوانان تالاسمی مرکز طبی بیمارستان امام خمینی (ره) به همراه کودکان بی سرپرست موسسه توانبخشی نیایش در روز جمعه 26 اردیبهشت 1393 اجرا شود . این برنامه حاوی یک اتفاق غیر منتظره نیز بود که البته از نام آن می شد حدس زد و آن به پرواز در آمدن بچه ها توسط خلبانان زبده پاراگلایدر بود . پس از سوار کردن بچه ها از درب بیمارستان و پیوستن دسته دوم دوستان که بچه های موسسه توانبخشی نیایش را به همراه آورده بودند یه سمت پارک کوهسار به راه افتادیم ، با طی کردن مسیر و رسیدن به نگهبانی منطقه ورود ممنوع پارک کوهسار طی هماهنگی هایی که از قبل با اداره حریم منطقه 5 شهرداری تهران به عمل آمده بود ، با همراهی دوستان حریم بان و راهنمایی آنها مسیر را به سمت سایت پرواز پاراگلایدر که تقریبا مرتفع ترین نقطه منطقه بود ادامه دادیم و با گذر از چند شیب تند و مهیج به سایت رسیدیم ، در تپه پشت سایت و مکانی مناسب که از قبل شناسایی کرده بودیم توقف کرده و ماشین ها را پارک کردیم . پس از پارک کردن ماشین ها دوستان مشغول برپایی آتش و آماده سازی زمین بازی شدند ، بچه های کوچکتر نیز به بادبادک بازی پرداختند ، تعدادی از بچه ها که شرایط مناسب پرواز را داشتند پس از تایید پزشک حاضر در محل برای پرواز آماده شدند و به همراه خلبانان زبده و مهربان به دل آسمان رفته و پروازی مهیج را با پاراگلایدر تجربه کردند ، همزمان با پرواز بچه ها ، دوستان به آماده سازی زمین بازی برای وسطی ، والیبال ، اسلک لاین و زوو پرداخته و همگی در کنار هم بازی کردیم . بعد از تمام شدن پرواز بچه ها و بالا آمدن آنها مشغول کشیدن و پخش کردن ناهار شدیم ، ناهار این برنامه هم با برنامه های قبلی تفاوت بسیاری داشت ، زرشک پلو با مرغی بود که تیم تدارکات البرزیست از شب قبل و در منزل خانواده محترم شیرافکن مشغول پختن و آماده کردن آن بودند تا در روی کوه های غرب تهران به مهمانان و همراهان برنامه غذای گرم داده شود . پس از صرف ناهار و کمی استراحت دوستان دوباره مشغول بازی شدند و این بار در کنار وسطی و والیبال ، طناب کشی هم بازی کردیم و تقریبا تمام مهمانان و راننده ها به رقابت پرداختند . پس از مدتی بازی و شادی ، دور هم جمع شدیم تا عکس یادگاری برنامه را برای همیشه ثبت کنیم ، با گرفتن عکس یادگاری ، جمع کردن وسایل ، خاموش کردن آتش و پاکسازی منطقه از زباله ها مسیر بازگشت را از سر گرفته و حدود ساعت 5 بعد از ظهر بچه ها را در همان محل که سوار کرده بودیم پیاده کردیم . در نهایت جا دارد از جناب آقای حق بدری ، ریاست محترم اداره حریم شهرداری منطقه 5 به دلیل همکاری های خالصانه و کمک به اجرای هرچه بهتر برنامه ، گروه طبیعت خانه مهربانی و تمام دوستانی که در اجرای هرچه بهتر این برنامه خداپسندانه مارا یاری کردند تشکر و قدردانی کنیم و از خداوند بزرگ برای تمامی دوستان طلب خیر و برکت داشته باشیم .
مجموعه البرزیست خرداد ماه 1393

پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی کلیپ پروژه ششم امید

پروژه ششم

به نام خدا
در ادامه پروژه هیجان، امید زندگی تصمیم به اجرای ششمین برنامه برای دختران بی سرپرست مؤسسه خیریه ملائک گرفته شد. پس از رایزنی های لازم و انجام امور اداری و نامه نگاری قرار بر این شد تا برنامه ششم در تاریخ 29 فروردین 93 در دامنه های شمالی سد لتیان و پارک جنگلی لتیان برگزار شود. صبح روز جمعه پس از تجمع ماشین ها در محله قیطریه تهران، آشنایی راننده ها با هم و توضیحات مدیر برنامه حرکت به سمت محل مؤسسه خیریه ملائک آغاز شد. بچه ها که نمی دانستند چه چیزی در انتظارشان است از قبل بیرون از مؤسسه در انتظار بودند و می شد حدس زد که انتظار هر چیزی را داشتند غیر از چندین ماشین شاسی بلند، ماشین ها به ترتیب وارد کوچه شدند، پس از تقسیم بچه ها و مربیان آن ها به راه افتادیم. در سه راهی لواسان ضمن توقفی کوتاه صبحانه خورده و مسیر را به سمت حاشیه رودخانه ادامه دادیم، آنجا به گذر از رودخانه پرداخته و پس از اندکی مسیر را به سمت محل اتراق در پارک جنگلی لتیان ادامه دادیم، در محل اتراق و پس از پارک کردن ماشین ها محل نشستن بچه ها را آماده کردیم، همزمان دوستان مشغول روشن کردن آتش و آماده سازی زمین های بازی شدند. تا زمان ناهار با بچه ها، والیبال، اسلک لاین، زووو ، وسطی و طناب کشی بازی کردیم. بعد از همه این ها در کنار تمام دوستان ناهار خوردیم و باز بچه ها به بازی پرداختند. بعد از مدتی بازی کردن اکنون وقت بازگشت نزدیک شده بود، هدیه هایی که برای بچه ها آماده کرده بودیم را تقسیم کرده و پس از انداختن عکس دسته جمعی مسیر بازگشت را از سر گرفتیم و پس از دو ساعت، حدود 5 عصر بچه ها را شاد و خوشحال و سلامت در محل مؤسسه پیاده کردیم.
مجموعه البرزیست 29 فروردین 1393

پروژه پنجم

به نام خدا
طبق هماهنگی های صورت گرفته با موسسه پیام آوران همیاری قرار شد تا آخرین برنامه سال 92 در آخرین جمعه سال برای 30 نفر از دوستان +HIV تحت حمایت این مجموعه در ارتفاعات سد لتیان برگزار شود . جمعه ساعت 9 بعد از سوار کردن دوستان حرکت به سمت لواسانات آغاز شد . در سه راهی لواسان بعد از صرف صبحانه ، مسیر را به سمت حاشیه رودخانه ادامه داده و در آنجا بعد از اجرای حرکات مهیج و نمایشی برای دوستان مسیر را به سمت محل اتراق از سر گرفتیم . نزدیکی های اتراق گاه بودیم که ابر های بارانی در افق ظاهر شدند و همزمان با اتراق و افروختن آتش بارانی نم نم شروع به باریدن گرفت و در عرض چند دقیقه باران تبدیل شد به برف ،آری برفی زیبا درست در آخرین جمعه سال ، در کنار آتش و بارش برف و نوشیدن چای لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه کردیم تا بعد از یک ساعت که برف قطع شد و آفتاب دل انگیز شروع به تابیدن کرد . حال وقت بازی بود ، زمین والیبال را خط کشی کردیم ، همزمان دوستان به اسلک لاین ( بند بازی ) مشغول شدند و عده ای دیگر در کنار آتش به صبحت نشستند . بعد از والیبال نیز زوو بازی کردیم و در آخر ، نهار را که از قبل در قالب ساندویچ آماده کرده بودیم بین دوستان پخش کرده و مشغول صرف نهار شدیم . بعد از صرف نهار کم کم وسایل را جمع کرده و آماده حرکت به مکانی دنج در جنگل های شمالی سد شدیم که از سالهای قبل می شناخیتم در انجا نیز دوستان زمانی را به استراحت و گشت و گذار مشغول شدند . در نهایت حرکت را به سمت تهران آغاز کرده و در ساعت 5 عصر دوستان را به خوشی و با انرژی مثبت در محل شروع حرکت پیاده کردیم . در آخر از تمامی دوستانی که مارا در اجرای این برنامه یاری کردند تشکر میکنیم و امیدواریم همگی در این مسیر خداپسندانه استوار و ماندگار باشند .
مجموعه البرزیست 29 اسفند 1392

پروژه چهارم

به نام خدا
در ادامه پروژه هیجان ، امید زندگی و با هدف بالابردن سطح امید به زندگی در میان اقشار آسیب دیده اجتماع ، برنامه چهارم برای کودکان دختر و پسر خانه علم فرحزاد جمعیت امام علی به صورت گسترده تر از برنامه های پیش در روز جمعه دوم اسفند ماه با حضور 15 خودرو برگزار شد . صبح جمعه پس از جمع شدن تمامی ماشین ها در محل قرار ، به سمت خانه علم در محله فرحزاد تهران حرکت کرده و پس از گذر از کوچه های تنگ و باریک محله فرحزاد در نزدیکی خانه علم متوقف شدیم ، بچه هارا در ماشین ها تقسیم کرده و به سمت لواسانات به راه افتادیم . در میانه راه و در سه راهی لواسان ضمن توقفی کوتاه ، صبحانه را داخل ماشین ها خورده و مسیر را به سمت کمربندی لواسان و از آنجا به حاشیه رودخانه جاجرود ادامه دادیم . در حاشیه رودخانه پس از انجام حرکات مهیج آفرودی برای بچه ها در داخل ماشین ها مسیر را به سمت دامنه های شمالی سد لتیان و منطقه بکری که از قبل شناسایی کرده بودیم ادامه داده و از شیب های تند عبور کردیم ، چند مرتبه از رودخانه گذشتیم تا در نهایت پس از عبور از چند شیب تند به محل مورد نظر رسیدیدم . بچه هارا از ماشین ها پیاده کرده و ، ماشین هارا به صورت منظم پارک کردیم ، عده ای از دوستان آتش برپا کردند و دیگران مشغول بازی با بچه ها شدند ، گروهی از دوستان خوبمان نیز با ورزش مهیج اسلک لاین ( بند بازی ) بچه هارا سرگرم کرده و عده ای دیگر با خط کشی زمین ، زمین بازی چند منظوره ای برای بازی های لی لی ، زوو ، والیبال و عمو زنجیر باف آماده کردند . پس از گذر زمان و نزدیک شدن به وقت نهار ، بچه هارا جمع کرده و در صف های منظم به تقسیم نهار پرداختیم و بعد از صرف نهار بازی را ادامه دادیم . در نهایت حدود ساعت 4 عصر حرکت را به سمت تهران حرکت کرده و حدود ساعت 5 بچه هارا به سلامتی و خوشی در محل خانه علم فرحزاد پیاده کردیم . در نهایت از تمامی دوستانی که در اجرای این برنامه مارا یاری کردند تشکر و قدردانی می کنیم .
مجموعه البرزیست 12 اسفند 1392

پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی پروژه هیجان امید زندگی کلیپ پروژه چهارم امید

پروژه سوم

به نام خدا
برنامه سوم از پروژه ” هیجان ، امید زندگی ” با حضور هشت نفر از نوجوانان دوست داشتی و چهار خودرو شاسی بلند به اجرا رسید .صبح روز جمعه بعد از سوار کردن دوستان در یکی از محله های غرب تهران ، حرکت را به سمت منطقه لواسانات پیش گرفتیم ، به دلیل تفاوت سنی شرکت کنندگان با برنامه های قبلی تصمیم بر اجرای برنامه ای با هیجان بیشتر گرفتیم به همین دلیل منطقه حاشیه رودخانه را انتخاب نکرده و به سمت دامنه های شرقی و ارتفاعات سد لتیان رفتیم و پس از گذر از چند شیب تند به منطقه مورد نظر رسیدیم ، تعدادی از دوستان به ورزش هیجانی ” اسلک لاین ” مشغول شدند و دیگران در کنار آتش به گپ و گفت پرداختند ، پس از صرف صبحانه گروهی به آفرود پرداخته و دیگران زوو و فوتبال بازی کردند ، نهار که جوحه کباب بود را با کمک همه بچه ها آماده کردیم و در یک روز سرد غذای گرمی خوردیم ، بعد از نهار و خواندن نماز ، محیط اطراف را از زباله ها پاکسازی کردیم و آماده بازگشت شدیم ، طبق هدف اصلی مجموعه البرزیست در قالب ساختن لحظاتی پر از هیجان برای دوستان ، با ماشین ها و رانندگان با تجربه حرکات هیجانی برای بچه ها درون ماشین ها به اجرا در آمد و در نهایت به سمت تهران برگشتیم .
مجموعه البرزیست 11 بهمن 1392

پروژه دوم

به نام خدا
برنامه دوم از سری برنامه های پروژه ” امید ” در روز جمعه چهارم بهمن ماه 1392 به اجرا رسید که در آن 24 خودرو شاسی بلند به همراه رانندگان خود حدود 40 نفر از کودکان دختر و مربیان جمعیت امام علی ( خانه علم خاک سفید ) را به منظور تجربه یک سفر یکروزه مهیج در طبیعت به منطقه لواسانات بردند ، در این برنامه بچه ها به بازی های مختلفی مانند عمو زنجیر باف ، استُپ هوایی ، وسطی زو و … پرداختند ، صبحانه و نهار خوردند و در مسیر برگشت نیز در ماشین های شاسی بلند شرکت کننده ها به تجربه یک سفر جذاب و مهیج آفرودی پرداختند و در نهایت همگی با صحت و سلامت به خانه علم برگشتند . متن زیر گزارش برنامه از زبان یکی از مربیان حاضر در برنامه می باشد که با کمی تغییر در اینجا آورده شده . ” روز جمعه ،به همت دوستان خوبمان در گروه البرزیست ،دخترهای خونه علم رو به اردو سد لتیان بردیم ،شرح اتفاقات این اردو رو از متن پایین به زبان یکی از پر انرژی ترین خاله های خونه علم بخونید…. "وقتی یه روز از بین روزای دیگه که خودشون کلی جذاب و هیجان انگیز هستن خیلی خیلی هیجان انگیز تر میشه ، با یه اتفاقایی که برای من و دخترای گل خونه علم کلی تازگی داشت . یعنی یه جوری بود که تا حالا این جنسی نبود . برای همین خاص بودنش هم تونست روزی بشه که برای همیشه تو خاطرمون بمونه. اول داستان از اینجا شروع میشه که همگی وایستادیم جلوی در خونه و منتظریم بریم اردو . ولی هنوز هیچ تصوری نداریم که چه جوری قراره بریم یا اینکه چه اتفاقایی قراره بیافته …. تا اینکه ساعت 8:30 میشه و درست راس ساعت تعیین شده می بینیم که 20 تا ماشین شاسی بلند شماره زده شده ی هیجان انگیز میان سمت خونه علم و از جلوش رد میشن و این ور و اون ور به صف پارک می کنن. عموها و خاله های مهربون از گروه البرزیست حسابی سنگ تموم گذاشته بودن و کاری کردن که یه روز فوق العاده کنارشون داشته باشیم . وقتی یه صبحونه ی عالی و کنار فرشته های کوچولو و دوستای خوبمون می خوریم . وقتی کلی کنارشون بازی و شیطونی می کنیم . مثل زوو و وسطی و عمو زنجیر باف و خلاصه کلی بازی های هیجان انگیز دیگه . بعد هم یه ناهار خوب و عالی می خوریم و کم کم آماده میشیم برای رفتن . ولی حالا کدوم رفتن ؟؟؟ :) از اینجا به بعدش تازه دور دوم هیجانات شروع میشه وقتی تو ماشینا میشینیم و می زنیم به دل آب :) چقد دیدن ذوق کردن و حتی ترسیدن هیجان زدشون قشنگه. مثلا اون وقتی که نادیه جیغ می زنه هی میگه عمو بسته !!! عمو دیگه نریم تو اب هاااااا ! ولی باز هنوز یک دقیقه نگذشته میگه عمو یه بار دیگه میری تو آب ؟؟ :) خلاصه اینکه واقعا روز خوب و قشنگی بود و به هممون خیلی خوش گذشت . بچه ها هم حسابی شلوغ کردن و کلی انرژی گرفتن برای روزهای آینده . امیدوارم همیشه دل همه ی بچه ها و دوستای گلمون خوش باشه و توان و انرژی و سلامتی برای داشتن یه همچین برنامه هایی باشه . از همه ی کسایی که برای ساختن این روز کلی زحمت کشیدن ممنونیم و آرزوی دل شاد و تن سالم براشون داریم .
مجموعه البرزیست 04 بهمن 1392

پروژه اول

به نام خدا
پس از مطرح شدن ایده برگزاری چنین برنامه های خیرخواهانه ای توسط مجموعه البرزیست و بررسی ها ابتدایی ، خانه علم خاک سفید جمعیت دانشجویی امام علی (ع) برای برگزاری اولین برنامه انتخاب شد و هماهنگی های لازم جهت این برنامه صورت گرفت . در نهایت روز 13 دیماه 1392 با همراهی و همکاری تعدادی از دوستان که با در اختیار گذاشتن خودرو های شاسی بلند خود ، امکان برگزاری چنین برنامه ای را فراهم کردند برنامه برای 35 نفر از کودکان پسر تحت حمایت خانه علم ، برگزار شد . صبح پس از سوار کردن بچه ها در ماشین ها به سمت لواسانات حرکت کردیم و از لواسان بجاده فرعی به سمت سد لتیان را پیش گرفتیم ، پس از گذر از رودخانه و آفرودی مختصر به محل اتراق رسیدیم دوستان آتش فراهم کردند و بچه ها مشغول برف بازی و گشت و گذار در منطققه شدند و پس از آماده شدن چای روی آتش ، صبحانه خوردند و در نهایت پس از بازی و ساخت آدم برفی ، کمی با ماشین ها به نزدیکی دریاچه رفته و بچه ها لذت آفرود را تجربه کردند و از آنطرف مسیر را برگشتیم و ظهر هنگام بچه را به سلامت در خانه علم خاک سفید پیاده کردیم .